a czy możesz zapodać mi zdjęcia z tej ulotki np. na maila lub gdzieś indziej?
miga kontrolka ręcznego OC1
Zwiń
X
-
miga kontrolka ręcznego OC1
Witam. Po długiej nierównej walce jestem zmuszony do odstawienia "rzęcha" do serwisu. Nie jestem w stanie zlokalizować przyczyny migania lampki ręcznego i sygnalizacji dźwiękowej. Wyczerpałem juź wszystkie pomysły znajomych i porady z forum OCP. Odstawiam w przyszły piątek. Jeśli uda im się znaleźć przyczynę napiszę w czym leżał problem.
PozdrawiamByła: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
-
-
Banalne pytanie. A poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku sprawdzony?
Może jakieś zwarcie w tym czujniku od poziomu płynu, lub coś w kabelkach od tego czujnika. Wydaje mi się że jakby było coś przy czujniku od ręcznego to owszem świeci ręczny ale nie piszczy sygnał. A przy zbyt niskim poziomie płynu to świeci kontrolka i piszczy sygnał. Tak jest u mnie.Octavia 00' 1,9 TDI SLX
Komentarz
-
-
Witam. Mam dokładnie ten sam model Octavii. Szpal, mam prośbę do Ciebie. Mógłbyś sprawdzić co dzieje się u Ciebie w momencie kiedy odepniesz przewód od zbiorniczka płynu hamulcowego? A odnośnie twojego pytania, to płynu jest prawie max. Czekam na wieści. PozdrawiamByła: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Witam Szpal. Właśnie sprawdziłem. Odpięcie wtyczki niestety nic nie zmieniło. Sprawdziłem też, czy czasami nie ma zwarcia na przewodach dochodzących do wtyczki bo byłby to taki sam efekt jak brak płynu w zbiorniczku. Przewód nie ma zwarcia. Ciekawy jest fakt, że podczas dłuższej jazdy, szczególnie z większymi prędkościami lampka gaśnie. Zapala się ponownie gdy zwolnię i np. jadę po dziurach. Normalnie brak słów. Samo miganie lampki nie było by takie wkurzające ale ten pisk :evil:Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Jeszcze sprawdziłem miernikie wtyczkę.
Wyłączony zapłon: styk od strony płaskiej wtyczki- brak połączenia z masą, styk od strony półokrągłej wtyczki - połączenie z masą.
Zapłon włączony (silnik nie chodzi)- na styku od strony płaskiej wtyczki było napięcie 11,11V przy napięciu na akumulatorze 12,45V.
Poszukam schematu instalacji elektrycznej (gdzieś mam od golfaIV/bora - jest prawie identyczna ze skodą).Octavia 00' 1,9 TDI SLX
Komentarz
-
-
Cześć Szpal. Niestety nie mogłem wcześniej sprawdzić bo "zimowałem" przez dwa tygodnie w Pradze. U mnie również od strony półokrągłej wtyczki jest zwarcie z masą ale od strony płaskiej wtyczki po przekręceniu zapłonu nie pojawia się napięcie. Myślę, że bez schematów elektrycznych nie dam rady znaleźć przyczyny. Gdybyś znalazł prześlij mi na e-mail [email protected]. Będę dozgonnie wdzięczny. PozdrawiamByła: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Witam jestem "nowy" na forum więc proszę o wyrozumiałość .
Mam podobny problem co przedmówcy, przynajmniej raz dziennie zaczyna migać kontrolka ręcznego wraz z "pipaniem", po krótkim czasie znika. Sprawdzałem poziom płynu (jest prawie max) zwarcia również nie wykrywam. Już sam nie wiem co może być przyczyną. Czuję że skonczy się na wizycie u "fachowca". Chyba że ktoś z forumowiczów odnajdze przyczynę tej usterki. Czekam na Info.
Octavia 01, 190tk.
Komentarz
-
Komentarz